Шевчик Богдан Володимирович, Веретюк Уляна Віталіївна />
Виклики сьогодення активізують прийняття постулату щодо освіти ХХІ століття як «освіти для людини». Розуміння цього передбачає виховання відповідальної особистості, здатної до самоосвіти й саморозвитку. Адже лише на цій основі можливе досягнення цілей сталого розвитку ООН і, як наслідок, політики сталого розвитку закладів освіти, організацій, бізнесових структур. Одним із напрямків досягнення цих цілей на сьогодні є впровадження ефективної системи екологічної освіти. Власне екологічні менеджери, будучи «обізнаними з тими глобальними викликами, котрі постають перед людством у ХХІ ст. та спроможними ухвалювати управлінські рішення, спрямовані на подолання цих викликів та гармонізацію стосунків між суспільством та довкіллям», здатні забезпечити збалансований і безпечний розвиток нашої держави у цілому [2].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...