Золотаренко Тетяна Олександрівна, Васютіна Тетяна Миколаївна />

ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ГРОМАДЯНСЬКОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ДОСВІДУ КОРОЛІВСТВА НОРВЕГІЯ

Золотаренко Тетяна Олександрівна, Васютіна Тетяна Миколаївна

Здійснення підготовки висококваліфікованих фахівців, які здатні ефективно вирішувати проблеми за рахунок швидкого реагування та упровадження інноваційних рішень – це важливий компонент реагування педагогічної науки на глобальні виклики сучасного світу. Реалізувати такі завдання під силу STEM-освіті, яка спрямована на формування у здобувачів освіти здатності до комплексного розв’язання проблем, творчого підходу та критичного мислення. Особливу увагу вона привертає у контексті початкової освіти та підготовки відповідних фахівців, оскільки закладання основних знань і навичок в молодшому віці є ключовим для подальшого розвитку дитини в цілому. Практичне впровадження STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх фахівців початкової освіти передбачає не лише технічні навички, а й інтеграцію елементів громадянського навчання, що сприяє формуванню відповідальності та критичного мислення.




На даний час коментарі відсутні!