Золотаренко Тетяна Олександрівна, Васютіна Тетяна Миколаївна />
Здійснення підготовки висококваліфікованих фахівців, які здатні ефективно вирішувати проблеми за рахунок швидкого реагування та упровадження інноваційних рішень – це важливий компонент реагування педагогічної науки на глобальні виклики сучасного світу. Реалізувати такі завдання під силу STEM-освіті, яка спрямована на формування у здобувачів освіти здатності до комплексного розв’язання проблем, творчого підходу та критичного мислення. Особливу увагу вона привертає у контексті початкової освіти та підготовки відповідних фахівців, оскільки закладання основних знань і навичок в молодшому віці є ключовим для подальшого розвитку дитини в цілому. Практичне впровадження STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх фахівців початкової освіти передбачає не лише технічні навички, а й інтеграцію елементів громадянського навчання, що сприяє формуванню відповідальності та критичного мислення.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...