Сотник Надія Михайлівна, Лещук Світлана Олексіївна />

РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У STEM-РОЗРОБКАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Сотник Надія Михайлівна, Лещук Світлана Олексіївна

Перед педагогами сьогодні стоїть завдання навчати та виховувати учнів, які здатні швидко адаптуватися в змінних життєвих ситуаціях, які вміють самостійно знаходити необхідні відомості, які критично мислять для генерації нових ідей. Це вимагає від системи освіти пошуку нових шляхів, методів та засобів навчання, серед яких підвищення ефективності викладання всіх навчальних дисциплін, розвиток STEM-освіти та використання технологій навчання, до яких відноситься метод проектів. Організація проєктної діяльності в середній школі має низку позитивних наслідків. Зокрема, залучення до процесу обговорення ідеї проекту, варіантів її реалізації, планування етапів організації спільної діяльності – все це формує інтелектуальну активність учнів [2]. Для свого віку дітям середньої школи властиві диференційовані, стійкі і дієві пізнавальні інтереси. Розвинути пізнавальний інтерес учнів можна через діяльність, що має практичну спрямованість [1]. Це дає змогу дитині увійти в проблемну ситуацію, яка вплине на її інтелект, волю, емоції, почуття, бажання і дії.




На даний час коментарі відсутні!