Хомут Тарас Олегович, Лещук Світлана Олексіївна />

ВИКОРИСТАННЯ BLENDER 3D ДЛЯ ІНТЕГРАЦІЇ STEM-ОСВІТИ: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ТА АНІМАЦІЯ ФІЗИЧНИХ НАУКОВИХ КОНЦЕПЦІЙ

Хомут Тарас Олегович, Лещук Світлана Олексіївна

Застосування Blender 3D в освітньому процесі дає змогу створювати динамічні візуалізації фізичних процесів, що підвищує ефективність навчання та готує учнів до викликів сучасного світу, розвиваючи їхні творчі та інженерні здібності. Навіть у малозабезпечених школах, де ресурси можуть бути обмежені, учні отримують можливість працювати з потужним інструментом для створення 3D-моделей та анімацій. Крім того, це ідеально підходить для дистанційного навчання, коли учні з будь-якого куточку світу можуть вивчати складні наукові концепції в інтерактивній формі, що особливо актуально в умовах глобальних викликів. Blender 3D – потужний інструмент для створення тривимірної графіки та анімації – відкриває перед педагогами нові можливості для викладання фізики. Завдяки здатності візуалізувати складні фізичні процеси в динамічній та інтерактивній формі, застосування Blender може суттєво підвищити ефективність навчання.




На даний час коментарі відсутні!