Стельмащук Людмила Володимирівна, Стельмащук Володимир Миколайович />
Дозволимо собі висловити не дуже популярну думку, що вища освіта – не завжди є правильним інструментом для навчання майбутнього спеціаліста у галузі інтернет технологій. Основна задача ВНЗ – дати якісну вищу освіту, і це правильно. Проте, здебільшого, вища освіта це забагато для освоєння професії програміста. Не просто так в Україні є кілька рівнів освіти [1]: I (початковий, базовий та вищих) рівень – професійна (професійно-технічна) освіта, яка здобувається у технікумах та училищах, інших прирівняних до них закладах та відповідає 2-4 рівню Національної рамки кваліфікацій; II рівень — фахова передвища освіта, що забезпечується коледжами, чи прирівняними до них закладах освіти і відповідає 5 рівню Національної рамки кваліфікацій; III рівень — вища освіта (молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії та доктор наук), яка здобувається в університетах, інститутах, консерваторія, академіях, та відповідає 5-8 рівню Національної рамки кваліфікацій.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...