Габрусєв Юрій Валерійович, Цідило Іван Миколайович />
В умовах стрімкого розвитку освітніх технологій та зростаючих вимог до професійних компетентностей педагогів особливої актуальності набуває питання модернізації підходів до підготовки майбутніх вчителів інформатики. Традиційні методи навчання не завжди відповідають сучасним викликам, що постають перед освітянами в контексті швидкозмінного цифрового середовища [2, с. 16]. Сучасний вчитель інформатики повинен не лише володіти фундаментальними знаннями з предмету, але й бути готовим до постійних змін, вміти адаптуватися до нових технологій та методик навчання, ефективно управляти освітніми проектами та взаємодіяти з різними стейкхолдерами освітнього процесу.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...