Біланик Ірина Богданівна, Цабан Христина Романівна />
Сучасна освіта стикається з численними викликами, пов'язаними з необхідністю інтеграції новітніх технологій у навчальний процес. Цифровізація побуту та дозвілля учнів призводить до необхідності ефективного впровадження цифрових інструментів і в освітні процеси, зокрема, для навчання математики. Це підвищуватиме їх зацікавленість у процесі навчання. Враховуючи, що кожна математична задача передбачає виконання різного рівня обчислень, гостро стоїть питання їх оптимізації. Саме тому актуальним постає питання розвитку навичок швидкого обчислення, що дозволить учням не лише полегшити процес виконання математичних завдань, а як результат, підвищити їхню зацікавленість та мотивацію до навчання. Цілком логічною постає ідея використовувати цифрові інструменти при формуванні навичок швидкого обчислення.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...