Біланик Ірина Богданівна, Дорош-Коваль Софія Михайлівна />
Сучасна освіта потребує ефективних засобів для наочного представлення складних математичних концепцій. Достатній рівень візуалізації та інтерактивності необхідний для кращого розуміння таких складних тем, як властивості та перетворення геометричних фігур, аналіз функцій та графіків, ймовірність та статистика. Проте традиційні методи навчання часто цього не забезпечують. Учні краще засвоюють новий матеріал, коли можуть експериментувати, спостерігати зміни параметрів у реальному часі та аналізувати їх. Інтерактивна візуалізація, особливо в межах шкільного курсу, може значно полегшити розуміння теоретичного матеріалу, сприяти кращому засвоєнню і підвищити мотивацію учнів. Платформи, що дозволяють інтерактивну візуалізацію, відкривають нові можливості для навчання та досліджень. Однією із таких платформ є Wolfram Demonstrations Project. Тому постає питання про аналіз та дослідження можливостей Wolfram Demonstrations Project для візуалізації математичних закономірностей.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...