Курбатова Тетяна Володимирівна, Бондар Ірина Григорівна />

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯ ESP В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ

Курбатова Тетяна Володимирівна, Бондар Ірина Григорівна

У сучасній системі освіти, і особливо вищої освіти, представлено і застосовується велика кількість моделей змішаного навчання: прості, складні, більш-менш популярні тощо [1]. Інтенсивне впровадження цього підходу було спричинене, зокрема, й епідеміологічною обстановкою в країні та у світі, а починаючи з лютого 2022 року, повномасштабним вторгненням країни-агресорки Росії та запровадженням військового стану в Україні. В немовних ВНЗ технічного спрямування викладання дисципліни ESP (English for Specific Purposes – Англійська мова за професійним спрямуванням) проходить з урахуванням цих викликів, коли викладачі намагаються зберегти ключові елементи та основні вимоги свого курсу, заберігаючи при цьому фокус на розвитку навичок володіння іноземною мовою в професійному середовищі, які є ключовими для майбутнього спеціаліста.




На даний час коментарі відсутні!