Пасик Тетяна Станіславівна, Грод Іван Миколайович />
В даний час в системі математичної освіти актуальною є наступна проблема: як, використовуючи нові інформаційні технології, найбільш ефективно вивчати математику [1]. Ми розглядаємо можливість застосування інформаційних технологій як одного з додаткових інструмент у процесі вивчення вищої математики, формуючи математичні компетентності студентів. Одним із напрямків такого використання може бути середовище мови Python, яке на сьогодні стрімко розвивається. Це вже не просто мова загального призначення. З її допомогою можна успішно розробляти веб-додатки, системні утиліти і багато іншого. Ми зупинемось на одному із напрямків використання, а саме, в наукових дослідженнях і при вивченні конкретних розділів математики.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...