Бугаєць Наталія Олександрівна, Босик Тетяна Андріївна />
У сучасному світі штучний інтелект (ШІ) стає однією з найважливіших технологій, що впливає на різні сфери життя, від освіти, медицини та промисловості до соціальних мереж і побутових пристроїв. Однак у навчальній програмі шкіл знання про ШІ здебільшого обмежується теорією, що створює розрив між сучасними технологічними потребами суспільства та освітньою підготовкою учнів. Щоб заповнити цей розрив, необхідно пропонувати школярам практичні інструменти для розуміння базових принципів ШІ [1]. Один із таких інструментів – сервіс Teachable Machine, який допомагає учням легко створювати моделі машинного навчання без написання коду. Завдяки цьому сервісу можна на практиці демонструвати роботу ШІ та знайомити учнів із принципами його функціонування в реальних умовах.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...