Бабій Денис Васильович, Генсерук Галина Романівна />
Сучасний світ стрімко рухається в напрямку цифрової трансформації, де штучний інтелект (ШІ) посідає одне з ключових місць, впливаючи на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Використання ШІ у навчанні інформатики має значний потенціал для покращення освітнього процесу, адже він дозволяє індивідуалізувати навчання, розвивати ключові цифрові навички, такі як обчислювальне мислення, та готувати учнів до викликів сучасної економіки, де дані та автоматизація стають основними ресурсами. Обґрунтування для застосування ШІ у навчанні інформатики спирається на низку переваг, зокрема персоналізацію навчання, розвиток критичного та обчислювального мислення, аналіз даних та підготовку до ринку праці, де ШІ займає дедалі важливіше місце. ШІ надає значні можливості для індивідуалізації навчального процесу, що є особливо важливим у такій складній і технічній дисципліні, як інформатика, де рівень знань та здібностей учнів може суттєво відрізнятися.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...