Халкіді Олена Леонідівна, Федчишин Ольга Михайлівна />
Універсальний дизайн в освіти — це дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну [1]. Ідея універсального дизайну була висунута американським архітектором Майклом Біднером у 1970 році, стала однією з основ сучасного підходу до створення архітектурних просторів. Він вважав, що функціональний потенціал кожної людини значно посилюється, коли з її оточення прибираються бар’єри – як фізичні, так і ментальні. Це передбачає створення просторів, які враховують потреби різних людей, незалежно від їхніх фізичних можливостей, віку чи стану здоров’я.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...