Мартинюк Андрій Сергійович, Генсерук Галина Романівна />
У сучасному світі стрімкого розвитку технологій і цифровізації освітнього процесу завданням є підготовка молодого покоління до викликів інформаційного суспільства. Одним із перспективних напрямів є впровадження штучного інтелекту (ШІ), зокрема нейромереж, у навчальні програми. У зв’язку з цим використання нейромереж у позакласній і гуртковій роботі у закладах загальної середньої освіти набуває все більшої актуальності. Нейромережі відкривають нові можливості для індивідуалізації й адаптації навчального процесу. Це особливо важливо в позакласній роботі, де учні мають можливість розвивати свої здібності у більш гнучкому та неформальному середовищі. Використання нейромереж у гуртковій роботі сприяє популяризації STEM-освіти (наука, технології, інженерія, математика), яка є важливою складовою підготовки до професійного майбутнього [1, 2].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...