Мазур Анастасія Сергіївна, Габрусєв Валерій Юрійович />
Сучасні учні стикаються з новими викликами у процесі навчання, що потребують адаптації традиційних підходів до освіти. Вивчення вебпрограмування, як однієї з найбільш потрібних навичок в епоху цифрової глобалізації, вимагає інтерактивного та практичного підходу, який здатні забезпечити онлайн-інструменти. Проте, існує ряд проблем, пов'язаних з їх впровадженням у середніх навчальних закладах [2, с.7]. Роль цифрових технологій та глобальної мережі в освіті продовжує зростати, надаючи нові можливості для викладання та вивчення програмування, зокрема вебпрограмування. Ці зміни зумовлені швидким розвитком інформаційних технологій і та високим попитом на знання в галузі програмування, що стає рушійною силою для більш глибокого вивчення цього напрямку учнями середньої школи.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...