Крошняк Петро Ярославович, Карабін Оксана Йосифівна />
Прихід цифрової епохи призвів до експоненціального зростання обсягу текстових даних, включаючи пости в соціальних мережах, онлайн-огляди та відгуки клієнтів. Експоненціальне зростання неструктурованих даних надає унікальну можливість витягувати інформацію з настроїв, думок та емоційних висловлювань користувачів. Нині застосування тонального аналізу, або аналізу настроїв, стало важливою сферою уваги в галузі NLP завдяки його універсальності в різних сферах, включаючи обслуговування клієнтів, фінанси, охорону здоров’я та моніторинг соціальних мереж. Тональний аналіз, який часто вважають синонімом аналізу настроїв, є потенційним рішенням у цьому відношенні, оскільки він дозволяє ідентифікувати та кількісно оцінити емоції, виражені в тексті [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...