Яценяк Дарія Віталіївна />
Інтенсивний розвиток технологій сучасності створює безпрецедентні умови для оновлення методик викладання на базі освітньої системи, що забезпечить студентам розвиток критичного мислення, аналітичних та технічних навичок. Зокрема, спираючись на абстрактний характер дисципліни Дискретна математика, вивчення цього предмету часто викликає певні труднощі, для подолання яких потрібно застосовувати надалі все новіші кращі методи, що сприятимуть розумінню складних понять та формуванню практичних навичок у студентів. Надзвичайно перспективним, у цьому контексті, є STEM-підхід, заснований на інтеграції наук, технологій, інженерії та математики, оскільки концентрує увагу передусім на розв’язанні реальних проблем, зокрема змодельованих в меншому проєктному масштабі.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...