Кавка Людмила Тарасівна, Карабін Оксана Йосифівна />
Нині цифрові технології проникають у всі сфери життя, питання розвитку цифрової компетентності серед молоді набуває особливої актуальності. Базової цифрової грамотності недостатньо для сучасних старшокласників. Їм необхідні поглиблені знання та навички, які допоможуть їм не просто користуватися технологіями, а й створювати їх. Цифрова компетентність виходить за рамки знання того, як користуватися комп’ютером чи смартфоном. Вона включає в себе набір навичок, які дозволяють людям ефективно використовувати, розуміти та впроваджувати інновації за допомогою цифрових інструментів [2]. Інтеграція технологій STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) в освіту є одним із найефективніших способів розвитку цифрових компетентностей [4].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...