Оверко Юлія Андріївна, Олексюк Василь Петрович />
Лише декілька років назад використання смартфонів на уроці було за межами фантастики. Проте, освіта реформується, і в даний момент, в наслідок довгого періоду дистанційного та змішаного навчання, смартфон став вже не іграшкою, яка заважає процесу освіти, а засобом розвитку додаткових навичок та вмінь. Тому, адаптація освітнього процесу до цієї нової реальності та підбір методів і ресурсів, які допоможуть корисно інтегрувати мобільні платформи в процес навчання є актуальною проблемою сьогодення. Більшість предметів, які вивчають у закладах загальної середньої освіти вже є адаптованими до вивчення за допомогою електронних ресурсів, адаптованих під смартфони. До таких сервісів належать JustClass, LearningApps, WordWall, Kahoot!, Mentimeter, тощо. Проте, адаптація саме курсу інформатики проходить повільніше, адже основним завданням, яке, зазвичай, ставив перед собою вчитель була систематизація прийомів та методів роботи з цифровими технологіями. Тобто, використання персональних комп’ютерів та ноутбуків здавалось невід’ємною частиною даного процесу.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...